اوکی اوکی

تولد داریم

(شاید اعصاب نداشته باشم ولی دلیل نمیشه بیخیاله تولدت شم) 

تولده آدمی که برای من خیلی مهمه

تولدت مبارک باشه عروسک💜

اونی لاوته خیلی زیاد... یونو؟ 

عام... نمیخوام پرحرفی کنم

فقط بدون من همیشه پیشتم

نمیزارم فک کنی تنهایی. تو منو داری بیب

و اینکه... انقدد خودتو برا چیزای مختلف داغون نکن

❤️

بوس به صورته ماهت بازم تولدت مبارک

 

نمیدونم هنوز آرمیی یا نه

من کادویی بجز بی تی اس برات ندارم

رو حسابه پروفت یونگیو کوک میزارم😂✌️

(پروفتو عوض میکنی منو ضایع کنی؟😐😂) 

 

 


دریافت

 

 

 


دریافت

 

 

 


دریافت

 

 

 


دریافت

 

 

 


دریافت

 

 

 


دریافت

 

 

 

 

پدرم در اومد تا دوتا fmv یونکوک درست حسابی پیدا کنم🤦‍♀️😂بنظرم هنوزم اوکی نیس.. عح

 


دریافت

 

 

 


دریافت

 

خب دیگ تموم شد

امیدوارم دوسشون داشتی باشی

اگ کم بود ب بزرگیه خودت ببخش

از روزه تولدت لذت ببرررر

🥳🥳🥳💃💃💃🎉🎊✨🎈🎁🎀🎆🎇🎉🎊✨🎈🎁🎀🎇🎆🎉🎉🎊🎊🎊🎉🎊✨🎈🎈🎁🎁🎀✨🎉🎊💃💃💃💃💃🥳🥳🥳🥳

❤️❣️💟💕💞💓💋🧡💛💚💙💜🖤💝💖💗❤️❣️💟💕💞💓🖤💜💙💚💛🧡💖💗💝