(امیدوارم تاریخ تولدتو قاط نزده باشم:/)

امروز تولده دوتره منهههه🙌💗

تولدت چوکاههه شهولییییی

🎉🎁🎂🎈🎊💖💗💙❤💜💚💋🎁🎂🎈🎊🎀🎉💟💞💝💗💕💙💓💚❤💛😍😘😍😘😍😘

یا یااا خودت که میدونی عاپات لاوت داره

اینم که میدونی همین یه دوترو داره

پسسسسس

بفهم مهمی برام خره😂

هی فکرای الکی نکن

باشع؟؟

زن هم...تلاش میکنم نگیرم😏😂

 

حوصله نصیحتای پدرونه ندارم خودت عاقلو بالغی

جاست تیک کر یورسلف اند دونت کر پیپل(هستی جونه هرکی دوست داری....فینگیلیش؟؟؟)

برات بهترینارو می آرزوعم دوتر کوچولوم❤

 

میدونم اعصابه تولدو نداری..ولی بمنچه😐😂

بیاو شمعاتو فوت کن😀

جووونننزززز😂😂😂😂😂

بعله😐😂😂😂ای چیههه؟؟؟

این چه خوشگله شهولی

یااااا این کیک ماله خودمه از تو اون بالاییست

 

 

از اونجایی ک بچم اوتی سونه(ولی من میدونم یکیشونه که یه کوچولو بیشتر میدوستی😎😏) پس برات همشونو میزارم

گرچه میدونم الان تو فازه اونام نیستی😐

عاقا اصن میخام واسه شادیه دله خودم بزارم ایش


دریافت

 

 


دریافت

 

 


دریافت

 

 


دریافت

 

 


دریافت

 

 


دریافت

 

 


دریافت

 

نمد چرا دلم خواست برات فن آرت بزارم:|

لطفن دوسشون داشته باش

 

خببببب

اینم از این

امیدوارم دوست داشته باشی

میدونم کم بود ولی تو قبول کن لطفا

من همینجوریشم شرمندتم

عر