خب...

اگه خدا بخواد تا دو سه ماهه دیگه درس ندارم😂(البته فک کنم بیشتریاتون دوهفته دیگه مدرسه دارین:/..تسلیت میگم...خووووب درس بخونیییین..فایتییینگگگگگ💪)

بدونه اغراق دلم برا تک تکتون تنگیده بووود(الکی مثلن اصلااا اینجاها نبودی هستی شههه😐😂)

دلم برا حرف زدنامون تنگیده بوود

دلم برا درو دیوارا بیان تنگیده بووود

الان درحالیتم ک دلم برا همه چیزو همه کس میتنگه:/

درکم کنین خا...عه

یه معذرت خواهی به خیلیاتون بدهکارم

ببخشید اگه این چند وقت کم بهتون سر زدم یا بی مهری کردم

خداوکیلی بجاش شماها انقددد خوب بودینو بهم سر زدین ک منو شرمنده کردین

واقعا خوشحالم میکردین.بهم امید میدادین

از ته دلم آرزو میکنم همتونو همیشه داشته باشم💕😞

عررررررررر😭😭😭😭😭

 

خا بسه دیگههه😑

عه

بزارین چندتا فیلم براتون بزارم حداقل طلسمه پست نذاشتنمو بشکنم😂

 

 

 


دریافت

از جمله دعواهای زیبای بینه مکنه وهیونگه گروه😂ناموسا فقط برا یه رنگه مو؟😂قیافه هاشونو..من سره شوگ مردم

 

 

 


دریافت

فرقه بینه TXT و BTS تواین ویدئو کاملا مشخصه😐..بگیر اون سفالووو:/

 

 

 


دریافت

شباهته زیادی بینه بابای ادمینه این فن پیج با بابای منه:/..وضعیته منو باباو داداشمم توخونه همینه...حالا من ب مین یونگی حق میدم ولی بابای من چجوری از روموهامون فرقه بینه منو داداشمو تشخیص نمیده؟؟😐💔

 

 


دریافت

این قراره اون بشه؟؟😐یکم زیادی شبیهش شد😂...اشاره نمیکنم کجاشو، ولی چقددد خوب تکونش میدهه😂

 

 


دریافت

تفاوته ضد آفتاب زدن هوپی و تهیونگ😐....تهیونگ شه؟؟😐 چرا ناموسا؟؟ مگه قراره وایسی جلو خورشید؟😐

 

 

 


دریافت 

جونه من بگو چجوری انقد خوب ادای هیونگاتو درمیاری جونگکوک شهههه😂😂😂💕

​​​

​​