گایز

عرم دراومدهಥ_ಥ⁩⁦

اعتراف میکنم... 

که

عر

اقا

من رو هوپی کراش زدم😐💜

یه کراشه وحشتناک(༎ຶ ෴ ༎ຶ)

جوری که گالریم داره از فیلمو عکساش پر میشه😂😂🤧

البته زده بودم ولی جرئته بازگوکردنشو نداشتم😐🤧

هوپی لاورا...ازتون عذرخواهی میکنم😐

قول میدم با وجوده کراشم به بایسم پایبند بمونم

بزارین چندتاشو باهاتون ب اشتراک بزارم🤦‍♀️

 


دریافت

 

 

 


دریافت

 

 

 


دریافت

 

 


دریافت

 

 

 


دریافت

 

 


دریافت

 

 

 


دریافت

 

 

 


دریافت

 

 

 


دریافت

 

 

 


دریافت

 

 

 


دریافت

 

 

 


دریافت

 

بسه دیه.. دارم عنشو درمیارم😐

ولی بدونین دارم برا تک تکه اینا ک گذاشتم عر میزنم

اخه مگه میشه عاشقه این بشر نشددددد😣😣😭😩😩

چجوری انقدددد خوبههههه

چجوری انقدددد کیوتو سکشیههههه

(ندای درون:همونطور ک بقیشونم کیوتو سکشین😑💔) 

چرا بامن اینکارو میکنی بنگتن😣تا کی اتک؟

 

ولی بازم.. خوشم میاد باهمه ی این اوصاف

هنوز عاشقه بایسمم😂😭

میگین چرا؟

به این دلایل


دریافت

کیوت بازیاش😭و اون شلواره گا‌شاده کیوتش😂😭

 

 


دریافت

اون صورته شیطونش😩(فک کنم فهمیدین ک چقد برااین تیپش عرم میاد) 

 

 


دریافت

🙂💔

 

 


دریافت

سکشی نامجا~

 

 

 


دریافت

بدونه حرف😣💜

 

 

 


دریافت

سخت کوشیاش🙂

 

 

 


دریافت

🥺💜💜💜

 

 

 


دریافت

کامل شرح😂😂

 

 

 


دریافت

این غیره قابله توصیفه😂😂😂خدایا قیافش با جین

دیوونه بازیاش.. 😂😂😂😭

 

 

 


دریافت

بخاطره استایله نامجا طورش؟بازوهاش؟ تتوش؟ 

پووف... بیاید عر نزنیم

 

 

 


دریافت

بخاطره اون زبونه کیوت تر از خودش😭(کار داره به جاهای باریک کشیده میشه😂) 

 

 

 


دریافت

Yeah.. There is my favourite boy🤧

 

 

 


دریافت

بخاطره... بوساش؟😐💔اوه خب البته... سمه خالصن😐کم ببینین اینو.. غیرت دارم روش😐😂

 

 


دریافت

مردتیکه ی فاکر😐😐😐😐

اینو ب نفعتونه ب حرفش گوش بدین یه دمو بازدمه عمیق برین بعد ببینین😐😐💔

 

 

و در اخر...

هرجور حسابش میکنم عاشقه هرهفتاشونم😂😭😭

و مطمئنم همتون درک میکنین چی میگم

اونقد همشون خوبو فرشته هستن ک نشه روشون چشم بست

از این پست لذت ببرید... هوپکوک خونتونو میاره بالا😂

ایشالا برا بقیه هم میزارم

 

امیدوارم حاله همتون خوب باشه

دلم برا بیان تنگ شده بود خدایی😐💔

درواقع... دلم برا همتون تنگیده بود

پست طولانیه میدونم... ولی دوسش داشته باشین😂💜

اگ دوباره رفتم نبودم ببخشید...